מתלבשים על האירוע

ארגון ותכנון כל סוגי האירועים

איפה קונים חליפות חתן במרכז?

איתור של חנות המתמחה בחליפות חתן יכולה להיות לא פעם מתישה, וזאת בשל ריבוי חנויות המציעות חליפות חתן במחירים שונים וגם בדרגות איכות משתנות. איפה תוכלו לרכוש את החליפות האיכותיות ביותר? על כך – בסקירה הבאה.

עתידים לבצע רכישה של חליפת חתן? אלו החנויות אותן מומלץ להכיר

חיפוש של בגד שיתאים להופעה מכובדת בעבור היום המרגש ביותר בחיים בדמות יום החתונה מהווה אתגר משמעותי, וזאת בשל החשיבה המעמיקה לגבי חנות אשר תדע לספק חליפה שגם הולמת את המעמד אבל גם שיקית ונוחה. בשנים האחרונות ניתן להבחין בפתיחה של עוד ועוד חנויות המתמחות בחליפות חתן ועל כן ניתן לומר כי התחרות הפכה את התחום של חליפות חתן למרתק עוד יותר מבחינת ההיצע. אם אתם בדיוק מתכננים לבצע רכישה של חליפה, להלן רשימת החנויות במרכז הארץ שדרכן תוכלו לבצע את הרכישה – ולהשקיע בחוכמה:

ליאור סגול

ליאור סגול נחשב לאחד ממעצבי חליפות הגברים המובילים בישראל, ולא בכדי. בחנות שלו תוכלו למצוא מגוון עצום של חליפות חתן בסגנונות שונים – החל מסגנון קלאסי ועד לסגנון טרנדי וצבעוני שיכול להתאים לכל אירוע חתונה, בין אם מדובר בחתונת ערב או בחתונת צוהריים קלילה. המחירים נגישים וניתן למצוא חליפות חתן בכל המידות כולל תפירה אישית. כתובת: אח"י מזנק 76, ראשל"צ.

האוס 72

החנות "האוס 72" מציעה מגוון רחב של חליפות, כשיש להם מספר סניפים בין היתר סניף באשדוד וסניף בבני ברק. המחירים של החליפות נחשבים לזולים יחסית, ובאיכות גבוהה. שווה לבדוק.

איפה קונים חליפות חתן במרכז?

דיפלומט

החנות נחשבת לאחת החנויות הוותיקות בתחום חליפות החתן ומציעה אפשרות לבצע רכישה של חליפת חתן קומפלט – ג'קט, מכנס, חולצה מכופתרת ואפילו נעליים בפעם אחת. הצוות של החנות נחשב לאדיב מאוד ומעבר לכך תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה, בשל הניסיון ארוך השנים של המוכרים המציעים לכל חתן שירות אישי ולבבי במיוחד. כתובת: יהושוע בן נון 2, בני ברק.

אופנת רבני

החנות מציעה מבצעים רבים בעבור רכישה של חליפות חתן, וזאת כחלק מאמנת החברה לספק לכל חתן אפשרות לרכוש חליפה איכותית בהתאם לתקציב. בחנות ניתן לרכוש חליפות, חולצות, עניבות חגורות ונעליים במחירים נגישים לכל כיס, כולל אפשרות להשכרה של חליפות. כתובת: העלייה 1, תל אביב.

סלינה

סלינה היא חנות מוכרת מאוד ברמת גן בעיקר בזכות הצוות המסור של המוכרים אשר מציע שירות אישי של חליפות באיכות מעולה ועם שימת דגש על מראה קלאסי שמחמיא לכל גבר. כתובת: דוד בן גוריון 26, רמת גן.

רשתות האופנה הגדולה

רשתות האופנה הגדולות כמו קסטרו, רנואר וזארה מציעות לחתנים שמחפשים חליפה קלילה ואלגנטית במחיר נגיש ועם שימת דגש על חליפות טרנדיות המהווה אופציה מעולה לחתונת צוהריים או לחתנים שמחפשים מכנס אלגנטי וחולצה מכופתרת לצד ג'קטים בהם ניתן להשתמש גם לאחר יום החתונה, בעבור אירועים רשמיים או אפילו לעבודה. מדובר באופציה זולה ואטרקטיבית בעבור חליפה לחתונה.

אגב, חשוב לציין שבלא מעט בוטיקים וחנויות, תוכלו למצוא חליפות מקולקציות קודמות במחירים זולים, כמו חליפות חתן מ 2016, או חליפות מהקולקציות של שנה שעברה. ברוב המקרים החליפות הללו יימכרו במחירים נוחים יותר ואף בסיילים מרוכזים.

תתחדשו!

 

נגישות